الخميس، 8 أكتوبر 2009

انتبهوووووووو


من ملك القلب ملك العقل

.


joker

20 التعليقات:

”*°•.˜”*°•..سونه..•°*”˜.•°*”˜ يقول...

واووووووووووو
انا اول تعليق مش ممكن
انا مش مصدقه عيونى

”*°•.˜”*°•..سونه..•°*”˜.•°*”˜ يقول...

ايه ده هو انا اول تعليق بجد


نمسك بقى البوست نتكلم فى
مع ان هو طويل ومتعب بس ولا يهمنى
احنا جدعان اوووووى
العنوان : وده اهم ما فى البوست طبعا
فى اعتراض هههههههه
اكيد هو جزاب جدا ويوحى بلفضول .
الصوره : وطبعا دى صوره نادره كلفتنى كتير هههههههههه لاء بجد معبره ومزدوجه وفيها كلام كتيييير اختيار موفق جداااا
البوست : هو رغم قصر الكلام لكن يطول الشرح لان خلف هذه الكلمات معانى كتير اوووووووووى
وفعلا عندك حق من ملك القلب ملك العقل وايضا ملك الشخص ايضا فانتبهوووووووو
ملحوظه : انا كنت متاكده ان انا اول تعليق وكنت عمله عبيطه
تحياتى اختك سونه .

ادم المصرى يقول...

ياريت كانت الناس كلها تملك القلب

ولكن ولا تملك قلب ولا عقل

طبعا

الا من رحم الله

Kiara يقول...

فعلا معاك حق بجد

والتمبلت تحففففففففففففففه ومناسب جدااااااااااااااااا

لاسع افندى يقول...

ومن ملك الاثنين
امتلك العمر



تحيه لاسعه

shoshta_ joker يقول...

”*°•.˜”*°•..سونه..•°*”˜.•°*”˜

واحلى تحيه لاول كومنت

معلش طولت فى البوست ده اوووووووى

ههههههه

هو فعلا الصوره متفصله على البوست

بالظبط

بس ربنا يستر على اللى بيملك قلب

انسان تانى

اما على الملحوظه ماشى

دا انا بنفسى احجزلك اول كومنت

فى رعايه الله

اخوكى جوكـــــــــر

shoshta_ joker يقول...

ادم المصرى

لالالالاانا مش معاك

فى ناس بتملك العقل او القلب

بس من كتر الشئ الوحش حجات كتير بتكون

مختفيه

نورت المدونه

joker

shoshta_ joker يقول...

كيــــــــــــارا

وها هى بعد غياب عن المدونه بتاعتى

تعود ههههههههه بهزر طبعا

اتفضلى ميغلاش عليكى

مع ان البوست مش طويل لاكن اخد

منى وقت والحمد لله انه عجبكم

فى رعايه الله

joker

shoshta_ joker يقول...

لاسع افندى

من ملك الاتنين ممكن يلسع

ههههههه

اكيد فى ناس تمتلك الاتنين

بس اهم حاجه الاستخدام الامثل ليهم

نورت المدونه

joker

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

الله عليكى ايه الجمال دا كله

ربنا يوفقك يارب النيو لوك بتاع المدونه تحفه قووووووووووووووووى


معاكى حق فعلا من ملك القلب ملك العقل
مقوله فى الجون احيكى عليها
بس بصراحه انتى تعبتى قووى
البوست كبير مش كنتى تقللى شويه
هههههههههههههه

ربنا يسعدك يارب
مودتى

mohamed ghalia يقول...

صح

حسن حنفى يقول...

بس القلب صعب الانسان يملكه الا نادرا

راء يقول...

تؤ مين قال كده ...فيه ناس كتير ومن ضمنهم حضرتي العقل هوا المسيطر والخاضع تحت رحمة العقل وعمر ماحد هيقدر يملك القلب ده إلا اذا اقنع العقل وده شبه مستحيل...

كلام معقد مش كده D:

حلو اوي البلوج ده مع اني كده هتلخبط بسبب جوكر ربنا يستر :)

تحياتي

The illusionist يقول...

انا جيت اهو
اخش
شوكرا
تكتكتك
اه
لازم اخبط
اخش بقى
ربنا يكرمك
انا داخل اهون
بسم الله
هه
دخلنا
نعلق بقى

The illusionist يقول...

ايه البوست الطويل ده
انا يعنى
مش متعود اجى واعبق على بوستات طويله زى دى
بس ليا تعليق واحد
الصوره ده مش طبيعيه
انا بحلقتلها ييجى خمس دقايق
الصوره دى تحفه
الصوره دى جميله قوى قوى قوى
انا بعزف بيانو
وبلعب شطرنج مش محترف بس كوبس
الاتنين دول من احلى حاجتين بحبهم جدا
انتى بجد جيبتى صوره روعه
شوكرا شوكر يعنى
بالنسبه لمعناها
اعتقد انو صح فعلا
بس ممكن برضه يبقى المبدا العكس
هل اللى ممكن يملك عقل حد
يملك قلبه
ولا ايه رايك؟

همس الارواح !! يقول...

جوكر والله متميز يا راجل بجد


ومن مدونه شيمو كمان

اللى بيملك القلب بيملك العقل

كلام مظبوط .... بس عارف انا رايى ان الحب الحقيقى اللى بيجتمع عليه القلب والعقل معا

ساعتها بيبقى افضل انواع الحب واقواهم

وشكرا على الكلمه وعلى الملحوظه

بجد بوست جميل من مدونه احلى
تحياتى ليكوا

صوت من مصر يقول...

ومن لا يملك الاتنين يروح

أبو العريف يقول...

ازيك يا شيمووو


للاسف كلام مظبوط

غير معرف يقول...

ماهو لازم يكون عندهم الاتنين
يعني معقول كائن حي عنده قلب بيدق ولسه عايش علي وجه الارض وعقله طاير في الهوا شاشي
هههههههههههه

لا لا
انا شكلي هيست
همشي من هنا احسن :)))

انا بس جايه اقولكم
واحشينني يا ولاد :)

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

من ملك القلب ملك العقل
عندك حق
موافقه على كلامك عن تجربه


حقوق النشر محفوظه لمدونه™ shababik