الاثنين، 7 سبتمبر 2009

stop




بناء على طلب من شيمو انا هنزل البوست ده
.
انا كنت منزله بتاريخ 07/09/29 وهو بوست عزيز عليا اوووى
.
نقول ازيكم الاول : اما انا فالحمد لله بخير انا وباقى الشله نخش فى الموضوع بقى كنت قاعد كالعاده بفكر فى المستقبل وياترى ايه الى ربنا

.
كتبهولنه ومره واحده ضربت فى دماغى فكره وعشت فيها احلام الياقظه
.
لو الواحد يصرخ باعلى صوت عنده يقول اقف تلاقى كله حاجه حوليك مش بتتحرك او ترجع بالزمن

.
لتصحيح شويت اخطاء او تحقق حلم صحيت منه او تلحق قطر فاتك

.
انا هكلم عن نفسى فى الوقت ده انا هصلح اخطاء انا عملتها بس مش هقدر اغير معرفتى ببعض الناس
.
علشان معرفتى بهم عطتنى خبره وخلتنى اعرف الكويس من الوحش


.
اما تغير الظروف الى انا حبيت فيها مش ندمان على الى شوفته وقتها بس الى فهمته

.
انى انا استحق احسن منهم اما عن تغير مسار الدراسه انا طبعا مش هغير فيه حاجه علشان انا اتعرفت على ناس بجد جدعان

.
اوووووووووووى
.
ايه رايك تجرب الفكره دى ممكن تريحك من شويت اسئله محيراك وابقى قولى بقى شعورك بعدها عامل ازاى

.
stoooooop

.
.
joker

8 التعليقات:

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

السلام عليكم

فكرة جميله قووى ربنا يوفقك ويقدرك وتقدر تحقق جزء بسيط من اهدافك

مودنى
ايناس

لاسع افندى يقول...

الماضى لايمكن تغييره
الحاضر ملك لنا لكن لايمكن تثبيته
المستقبل فى يد الله
لذا يجب علينا
ان نتعلم من ماضينا
نستمتع بحاضرنا
نطمئن لمستقبلنا



تحيه لاسعه

safa7_karmooz يقول...

:'(

أبو العريف يقول...

ازيك يا شيمو

كل سنه وانت طيبه

بوست هايل

انا مره واحده عملت ال ستوب دي

بعد ما خلصت جامعه علي طوول

طبعا حسيت اني حد تاني

غير الاولاني


تحياتي

حسن حنفى يقول...

صدقني حتي لو بايدنا والواحد عملها هيختار نفس الطريقه اللي عاش بيها ومش هيغير حاجه خالص

همس الارواح !! يقول...

السلام عليكم

البوست فكرته كويسه جدا

بس للاسف متنفعش تتحقق على ارض الواقع

ولكن ممكن الواحد يعملها فى خياله لكى يقف وقفه مع نفسه ليصحح اخطاؤه ويتعلم من اللى فات عليه

شكرا ليك وتحياتى

وحي القلم يقول...

السلام عليكم
فكرة رائدة يا استاذ شيمو ياريت تطمنينا عليكي

همس الارواح !! يقول...

استاذ جوكر انا بالفعل رديت على البوست
ومقدرش ماردش وانا مزعلش ابدا من اصحايى


كل سنه وحضرتك بالف خير وسلامه

تحياتى


حقوق النشر محفوظه لمدونه™ shababik