الأحد، 14 نوفمبر 2010

كل سنة وانتم طيبين + سمحونى



السلام عليكم

كل سنة وانتم طيبين

وعيد سعيد علينا كلنا يارب

السنة الجاية كلنا نبقى محققين الى احنا عاوزينه

كلكم بجد وحشتونى

وبجد شكر اوى للناس الى كان بيسئلوا عليا دايما

وخصوصا ايناس

(ايناس الاحزان)
_________________________


مش جاية بموضوع حلو رغم الغيبة الطويلة دى

لسه بس باخد نفسى عشان ارجع ابقى معاكم بجد

بس بمناسبة العيد جاية اطلب من كل حد زعلته منى او جرحته يسمحنى ويدعيلى بالهداية

انا عمرى مقصدت اجرح حد ولا حتى اعرف اعمل كدا

يمكن تصرف بعفوية او بغير قصد لانى ببساطة عارفة يعنى ايه جرح والى بيتجرح عمره ما يعرف يجرح

الا لو كان حد غبى واكيد كل الناس القريبين منى والى حتى بعدت عنهم عارفين انى مش حد غبى
.وانى حد بيقدر اوى الى حواليه

بجد

اسفة لاى حد كان قريب منى وانا ضيقته

او جرحته من غير مقصد

.وعاوزاه يسمحنى

اسفة لاى حد كان قريب منى ومطلعتش عند حسن ظنه بيا

.وخذلته

.اسفة لنفسى لانى دايما بتصرف تصرفات بعفوية بتزود حمولها وهمومها

.اسفة لو وعدت وعد لحد فى يوم ومطلعتش قده وموفيتش بيه

اسفة ليك يا اغلى حاجة فى عمرى لانى دايما بضغط عليك

.اما بكون مضايقة ومبقدرش وقتها

.اسفة يا حبيبى عشان دايما ببقى زيى العيال الصغيرين الى محتاجين يتحضنوا ويطبطب عليهم

.اسفة يا حبيبى عشان حسه دايما انى بنتك زى ما دايما بتقولى عشان كدا دايما دلعى بيبقى زيادة

.اسفة عشان عارفة انك مش بتحبنى اقولك اسفة بس دلوقتى كان لازم اقولها

.يارب كل حد ضيقته او زعلته او جرحته يسمحنى
.وانا مسمحه اى حد سببلى الم او جرح فى اى وقت

_________________________________________________________

بقلمى انا shemo

كل سنة وانتم طيبين

14 التعليقات:

صوت من مصر يقول...

كل سنة وانتى بخير وسلام

جوجو يقول...

السلام عليكم
ازيك ياشيمو وحشانى قوى والله
كل سنة وانتى طيبة وعيد سعيد عليكى
على فكرة رقمك مش عندى مسحته بدون قصد لما تفتحى ياهو سيبيلى رقمك ضروووورى اوكى
تحياتى

غير معرف يقول...

كل سنة و أنت بخير و صحة و سعادة
اللهم بلغنا و إياكم الحج و العمرة

Tarkieb يقول...

كل سنة وانت طيبة وعيد سعيد عليكى

حسن حنفى يقول...

كل سنه وانتي طيبه :)

اكيد اي حد انتي جرحتيه ويعرف انتي طيبه قد ايه هيسامحك :)

وفقك الله دائما :)

shoshta_ joker يقول...

السلام عليكم.....

لصوت من مصر...

وانت طيب يارب وبالف صحة



دومت بخير فى رعاية الله
shemo

shoshta_ joker يقول...

السلام عليكم....

لجوجو....

وانتى طيبة يا جوجو يا قمر يارب وبالف صحة

انا تمام وبخير وانتى كمان والله وحشانى موت
انا سيبتلك رقمى ع الميل فى اوف لاين

ولا يهمك يا جميل

دومتى بخير فى رعاية الله
shemo

shoshta_ joker يقول...

السلام عليكم....
ليوميات شحات.....


وانت طيب يا رب وبالف صحة

وامين نحن واياكم

ارجو دوام التواصل

دومت بخير
ف رعاية الله
shemo

shoshta_ joker يقول...

السلام عليكم....

لtarkieb.....


وانتى طيبة وعيد سعيد علينا جميعا يارب

ارجو دوام التواصل

دومت بخير
فى رعاية الله
shemo

shoshta_ joker يقول...

السلام عليكم....

لحسن حنفى


يارررررررب يا حسن دا يكون حقيقى

ربنا يتقبل منك
ادعيلى كتير وع فكرة انا حولت ادبى عشان جبت مجموع مش حلو يعنى حلم الباش مهندسة راح خلاص

ارجو دوام التواصل
دومت بخير
فى رعاية الله
shemo

Tamer Moghazy يقول...

كل سنة وانت بكل الخير :)

وحي القلم يقول...

السلام عليكم
كل سنة وانت طيبة يا شيمو
أنا اللي خايف انك تكوني زعلانة مني
بجد آسف لو كنت ضايقتك قبل كده بس والله كان عشم..
بعتذر مرة أخرى وأنا عارف قلبك كبير وبيسامح
دا غير اني لازم اعتذر عن قلة السؤال بس أنا كمان مشغول جدا
احنا الاتنين ثانوية وفاهمين
كل عام وانتم بخير

shoshta_ joker يقول...

السلام عليكم....
لtimo.....


وانت طيب ياتيمو يارب دايما
وبالف خير


فين العدية هااااااا
ههههههه

دومت بخير
فى رعاية الله

shoshta_ joker يقول...

السلام عليكم....

لمصعب صلاح...

وانت طيب يا مصعب وبخير
يارب

وولا يهمك اكيد انت عارف اننا اخوات
وانا عمرى مزعلت من اخواتى

وربنا يقويك يارب ويقوينا جميعا
ويخالص السنة دى ع خير بق ونروح الكلية ونخلص

دومت بخير
فى رعاية الله
shemo


حقوق النشر محفوظه لمدونه™ shababik