الأربعاء، 3 يونيو 2009

من غير عنوان


السلام عليكم
رجعت من الامتحانات والنتيجة طلعت الحمدلله ونجحت .........
معلش رجعتلكم بمود كئيب شوية ....لا مش شوية دول شويتين تلاتة .......حسيت انى مخنوقة اوى ونفسى
انفرج من العياط الى جوايا حاسة انى خايفة اوى على الرغم ان الاحساس دا كنت بحسه وانا لوحدى ودلوقتى انا
مش لوحدى معايا حد حاسه معاه بالامان اوى..... بس مش عارفه حاسة انى خايفة حتى من نفسى ......يمكن وقت
الفراغ!!! برده مش عارفه .....مش مشلكة يمكن خايفة لانى على طوال ودايما خايفة ان كل حاجة حلوة قلقيها تضيع منى......تعرفوا بخاف اوى حتى لما بحس بالامان مش عارفه ليه عندى احساس انى حتنينى على طوال لوحدى
يارررررررررب متكتبش عليا كده مش بطيق الوحدة ..........يارب خليك جانبى ومعايا .....تعرفوا يمكن اوكون مخنوقة علشان بعيد عن ربنا شوية يارب بجد محتجاك اوىىىىىىىىىىى خليك جانبى ومعايا.........
كنت مخنوقة دخلت افضفض معاكم فى البلوج يارب مكون زهقت حد او ضيقتكوا ..........ادعولى اخرج من المود دا.
محتاجه دعوتكم اوى.

14 التعليقات:

وحي القلم يقول...

السلام عليكم

يعني يا شيمو لما تكتبي تكتبي حزن وخوف

تعرفي ان الخوف ده هو القيج اللي

بيمنعنا من اننا نعيش حياتنا وبيقلبها

ألم وعذاب

لو حسيتي انك مش مرتاحة وانك لوحدك \

هتلاقي الوحيد اللي معاك هو ربنا

الجأي ليه ، اعملى بنصيحتي وانت

الكسبانة

تقبلي مروري

------------
بالمناسبة

أنا أول تعليق

جوجو يقول...

السلام عليكم

ازيك ياشيمو

خير ان شاء الله ياقمر فترة كده وهتعدى وهتتعودى عى الاجازة وعلى مللها اصل نا كمان مليت اووى
ربنا يبعد عنك الخوف ده ان شاء الله

تحياتى

(حلـم) يقول...

مبرووووووووك النجاح واتمني لك حياة لا لغوا فيها ولا تاثيما

أسير الجراح يقول...

السلام عليكم

اولا مش تقولى زهقتينا احنا هنا كنلنا واحد


وبعدين مليون مبروك النجاح

فين بقى الحاجة الساقعة على فكرة انا بتكلم جد مليش دعوة باى حد يدخل يطلب ويتنازل

انا غيرهم

بس البوست دة مالك كرهة الدنيا لية كدة مخنوقة وزهقانة

قربى من ربنا وصدقينى والله عمرك ما هتزهقى ابدا

وبصى لما تكونى زهقانة اقعدى فى الاوضة بتاعتك

واقفلى الشباك واطفى النور وامسكى ورقة والالوان وارسمى وبعد ما تخلصى
افتحى النور وشوفى نفسك رسمتى اية من خيالك وصدقينى حتقعدى تضحكى على نفسك اوى

ممكن تكونى رسمتى برتقانة بلون ازرق رسمتى بحر بلون اسود المهم انك هتضحكى وم هتكونى زهقانة خالص

ربنا يسعدك يارب ويوفئك فى حياتك

كل الود

اسير الجراح

shoshta_ joker يقول...

السلام عليكم.....
لمصعب صلاح......
مرسى على المرور يا مصعب وعلى النصحة
فعلا الماوى والملجا هو الله عز وجل .......فى رعاية الله .....دومت بخير .
shemo

shoshta_ joker يقول...

السلام عليكم.......
لجوجو.......يارب يا جوجو ...دعواتك .....فى رعاية الله.......دومتى بخير .
shemo

shoshta_ joker يقول...

السلام عليكم........
لحلم.......سعيدة اوى بمرورك ان شاء الله يتكرر.....والله يبارك فيكى .....وربنا يتقبل الدعاء .......دعواتك ........فى رعاية الله........دومتى بخير .
shemo

shoshta_ joker يقول...

السلام عليكم........
لاسير الجراح........
الله يبارك فيك.....معلش وانا بكتب كان مودى وحش شوية .......ويارب فعلا مكون زهقت حد طبعا احنا هنا كلنا اخوات انا عارفه كده كويس ......حلوة اوى الفكرة دى حجربها ان شاء الله ........ودعواتك .....فى رعاية الله.....دومت بخير .
shemo

أسير الجراح يقول...

السلام عليكم ازيك يا شيماء

اخبار حضرتك اية اتمنى وانتى بتشوفى التعليق مش تكونى زهقانة

ايوة كدة شوفتى بقى ضحكتك حلوة ازاى

انا شايفك اهو

على فكرة انا ماليش حبيبة ولا حاجة


بس انا بكتب عن الحب لانى مش عارف احب

ويمكن بحب وبضحك على نفسى

بس بحب مين

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مفيش اجابة من الواضح

انى كتبت لحبيبتى المجهولة ولازلت ابحث عنها


نورتينى بزيارتك

واتمنى تكون المدونة عجبت حضرتك

مودتى

اسير الجراح

اة وربنا ييح قلب يارب

shoshta_ joker يقول...

السلام عليكم.......
لاسير الجراح........
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ازيك انت يا احمد انا الحمدلله تمام وبخير.......شكل ربنا تقبل الدعاء........الحمدلله انا بضحك كان اه
هههههههههه........المدونة فعلا جميلة والله .........وان شاء الله تلاقى حبيبتك الى تستاهل الحلو دا كله.........دومت بخير لك كل الود.......فى رعاية الله .
shemo

أسير الجراح يقول...

السلام عليكم يا شيماء

انا جى ابلغك بقى بعيد ميلادى

والتفاصيل فى بوست فى المدونة

اتمنى وجود حضرتك

كل الود

اسير الجراح

shoshta_ joker يقول...

السلام عليكم.....
لاسير الجراح بجد اسفة علشان مقولتش كل سنة وانت طيب فى وقتها بس انا دخلت البولج متاخر ....ومشفتش الكومنت بجد سورى ...........كل سنة وانت طيب يارب وبالف صحة وسعادة.......لك كل الود.......دومت بخير ........فى رعاية الله.
shemo

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

انتى قلتى المشكله وحلها انك يمكن عشان بعيده عن ربنا ارجعى له وادعيه واستغفريه بنيه صادقه وانتى هتحسى بالامان اوى والاطمئنان اوى وعمرك ما هتحسى بالوحده دا ربنا كبير اوى وكريم اوى اوى ربنا يفرج كربك يارب

عاشقه الرومانسيه يقول...

حبيبتى بلاش تضيعى لحظات السعاده فى الخوف
لانها قليله قووووووووى
وكفايه وجود قلب جنبك بيحبك
ده يخليكى تنسى اى خوف


للاسف الخوف بقى عاده
لكنه عاده وحشه وممكن نبطلها
ولا ايه رايك؟


حقوق النشر محفوظه لمدونه™ shababik